0
Produkt byl přidán do košíku
Množství
Celkem
Pokračovat v nákupu Přejít do košíku

DPD doručuje balíčky do druhého pracovního dne. Když vás kurýr nezastihne doma, doručí vám ho následující pracovní den.

O doručení vás budou informovat SMSkou nebo e-mailem. Dozvíte se z nich jednohodinové rozmezí, kdy kurýra očekávat i přístupové údaje do webové aplikace DPD Kurýr. V ní uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres ho od vás dělí.

Aplikace DPD Kurýr na www.dpdkuryr.cz vám umožní: změnit adresu nebo termín doručení, přidat záložní adresu (tam se kurýr vydá, když vás nezastihne na té původní), zvolit osobní odběr ve výdejním místě Pickup, ve větších městech si vybrat interval doručení dopoledne/odpoledne/večer, poslat kurýrovi zprávu.

Pokud jste si vybrali platbu dobírkou, kurýrovi zaplatíte při přebírání balíčku v hotovosti.

Cestu balíčku sledujte na www.dpd.cz. O průběhu doručování si přečtěte víc na www.dorucujemeradost.cz.

Jak zásilku převzít od kurýra a případně reklamovat?

Převzetí své zásilky potvrdíte kurýrovi podpisem do skenovacího zařízení nebo podpisem na rozvozovou soupisku, kde kurýr uvedete přesný čas doručení a jméno příjemce hůlkovým písmem. Pokud v okamžiku převzetí zboží zjistíte mechanické poškození obalu zásilky, zkontrolujte, prosím, stav zboží. V případě jeho poškození trvejte na vyhotovení „záznamu o poškození zásilky“ za přítomnosti dopravce. V žádném případě nepodepisujte předávací protokol, aniž byste překontroloval(a), zda nebyl obal v průběhu přepravy poškozen či narušen. Máte právo nepřevzít zásilku, která nese znaky poškození či narušení obalu.

Pokud jste po převzetí a rozbalení zásilky zjistili poškození obsahu zásilky, kontaktujte nejpozději ve lhůtě 2 dní zákaznický servis přepravní společnosti DPD (tel.: 841 700 700). Přepravní společnost k Vám vyšle svého pracovníka, který o poškození vyhotoví zápis.

ZPĚT DOMŮ ESHOP