(+420) 739 849 539 | Volejte Po - Ne | 9-20 

0
Produkt byl přidán do košíku
Množství
Celkem
Pokračovat v nákupu Přejít do košíku

Sparring partner, osobní kouč a timemanagement v jednom

aneb proč si ADIDAS vybral CLEVER MINDS?

ADIDAS. Značka, kterou zná celý svět! Ikona sportu doprovázející jak profesionální, tak amatérské sportovce při dosahování jejich malých i velkých vítězství.

Na podzim roku 2017 se rozhodla tato světová značka uspořádat vzdělávací konferenci pro své manažery ze všech koutů světa. Dostalo se nám příležitosti se na této akci podílet formou přípravy specializovaných zápisníků, vyvinutých přesně na míru tomuto eventu.

Proč si vybrali právě nás?

Byla to nejen kvalita a vzhled našich výrobků, které zaujaly v ADIDASu, ale především naše kreativní tvorba a zkušenosti z byznysu, které přetavujeme do velmi specifických řešení, ve spojení s nejmodernějšími metodami sebeřízení, unikátní grafikou a relativně krátkými dodacími lhůtami.

Chtěli bychom zde na této referenci popsat způsob práce týmu CLEVER MINDS ve vztahu k podobnému typu zakázky.

Co vlastně ADIDAS požadoval?

  • neotřelý zápisník pro konkrétní event

  • zajímavý dárek, který potěší účastníky a který si budou chtít nechat

  • pracovní nástroj, který budou účastníci používat i následně po eventu

Jak spolupráce probíhala?


Krok 1 - První setkání

Každá cesta začíná prvním krokem, a proto je první schůzka nejdůležitější. Řada firem nás oslovuje s požadavkem na konkrétní výrobek z naší nabídky s jejich logem. 

Jelikož chceme přinášet našim klientům novou kvalitu a neotřelé nápady, navrhujeme většinou rovnou individuální řešení, které je mnohem sofistikovanější a je na míru konkrétní potřebě klienta. 

Na první schůzce se tedy řeší nejen detaily spolupráce, ale především vás vyzpovídáme v otázkách zaměření a účelu k jakému má výrobek sloužit.

V případě ADIDASu jsme se vydali na osobní setkání přímo do německé centrály v Herzogenaurachu. Pomineme-li zážitek - přece jen podívat se do centrály podobné značky a nasát tu multikulturní atmosféru se nepodaří každý den, trvalo naše vstupní jednání asi dvě hodiny. Již na místě začaly padat některé možné nápady a koncepty, které se následně staly se základem celého výrobku

Krok 2 - Tvorba návrhu

Tvorba má u nás rozdílnou podobu případ od případu. Vždy ovšem začínáme čistou nepopsanou stránkou a vymýšlíme koncepty od nuly. Nakonec se dostaneme ke 2-3 možným cestám v podobě draftu, které následně prezentujeme již online.

Délka této fáze hodně záleží na složitosti konkrétního zadání a také reakční době a požadavcích klienta. 

Koncept pro Adidas v sobě nesl několik dynamických celků, které na sebe různým způsobem navazovaly podle plánu konference. Jejich složení a prvotní korektury se odehrály během jednoho týdne.

Krok 3 - Výroba a dodání

Jelikož vlastníme své výrobní kapacity, je výroba plně v naší režii. Díky tomu dokážeme i celkem krátké dodací lhůty.

Provedení většinou vychází z designu a barevnosti našich výrobků, což také podporuje rychlost výroby.

Co bylo výsledkem celé spolupráce?

Na místo pěkného designového zápisníku s logem firmy získal ADIDAS unikátní pracovní nástroj. Výsledný výrobek vytvořený pro tento konkrétní event obsahoval nejen specifickou strukturu a prvky, které kopírovaly průběh konference, ale také vytvářely prostor pro samostatnou práci každého účastníka.

Ten si v notesu zároveň odnesl konkrétní projekt pro příštích 6 měsíců, během kterých je jeho úkolem získané znalosti zavést do praxe.

V této části pracuje zápisník s nejnovějšími poznatky z oblasti pracovních návyků, timemanagementu a sebekoučovacích metod.

Pravdou ovšem zůstává, že ovlivnit zavedení těchto poznatků do praxe může jen každý účastník sám. Naší rolí bylo pomoci mu vytvořit dostatečně kvalitní nástroj, který bude v dnešní elektronické době plnit roli jakéhosi sparring partnera a pomůže mu efektivně řešit posun jemu svěřeného segmentu..



Máte zájem o zápisník na míru vaší konkrétní potřebě?

NAPIŠTE NÁM                                                       NAŠE DALŠÍ REFERENCE