0
Produkt byl přidán do košíku
Množství
Celkem
Pokračovat v nákupu Přejít do košíku

Sparring partner, osobní kouč a timemanagement v jednom

aneb proč si ADIDAS vybral CLEVER MINDS?

ADIDAS. Značka, kterou zná celý svět! Ikona sportu doprovázející jak profesionální, tak amatérské sportovce při dosahování jejich malých i velkých vítězství.

Na podzim roku 2017 se rozhodla tato světová značka uspořádat vzdělávací konferenci pro své manažery ze všech koutů světa. Dostalo se nám příležitosti se na této akci podílet formou přípravy specializovaných zápisníků, vyvinutých přesně na míru tomuto eventu.

Adidas požadoval především pracovní nástroj, který uživatelé budou používat i po skončení konference, a získají tak prostor zavést nové vědomosti do praxe.

Proč si vybrali CLEVER MINDS?

  • kvalita a vzhled našich výrobků
  • naše kreativní tvorba
  • zkušenosti z byznysu, které přenášíme do neotřelých velmi specifických řešení
  • zapojení nejmodernějších metod sebeřízení
  • unikátní grafika
  • krátké dodací lhůty zajištěné vlastní výrobní kapacitou

Jak spolupráce probíhala?

Krok 1 - První setkání


To nejdůležitější je mít představu, k čemu může firmě CLEVER MINDS sloužit.

Proto většinou již na prvním setkání navrhujeme individuální řešení, které je mnohem netradičnější a pomáhá naplnit konkrétní potřebu firmy. 

Pomůže, když klient zná odpovědi na otázky:

  • k jakému účelu má výrobek sloužit
  • kdo je cílová skupina
  • má jít o dárek nebo pracovní nástroj

V případě ADIDASu proběhla první schůzka přímo v německé centrále v Herzogenaurachu a byla pro nás skutečným zážitkem. Nejen prostor ve stylu kampusu, plného zeleně a sportovišť, ale také celá multikulturní atmosféra, si člověka okamžitě podmaní.  

Naše jednání trvalo asi dvě hodiny a výsledkem byly první možné nápady a koncepty, které se následně staly se základem celého výrobku.

Krok 2 - Tvorba návrhu

Tvorba má u nás rozdílnou podobu případ od případu. Vždy ovšem začínáme od nuly s čistým papírem. Nakonec se dostaneme ke 2-3 možným cestám v podobě draftu, které následně prezentujeme již online.

Délka této fáze hodně záleží na složitosti konkrétního zadání a také reakční době a požadavcích klienta. Zpravidla se bavíme o 1-2 týdnech. 

Koncept pro Adidas v sobě nesl několik dynamických celků, které na sebe různým způsobem navazovaly podle plánu konference. Jejich složení a prvotní korektury se odehrály během jednoho týdne.

Krok 3 - Výroba a dodání

Jelikož vlastníme své výrobní kapacity, je výroba plně v naší režii. Díky tomu dokážeme i celkem krátké dodací lhůty.

Provedení většinou vychází z designu a barevnosti našich výrobků, což také podporuje rychlost výroby.

Co bylo výsledkem celé spolupráce?

Na místo pěkného designového zápisníku s logem firmy získal ADIDAS unikátní pracovní nástroj. Výsledný výrobek vytvořený pro tento konkrétní event obsahoval nejen specifickou strukturu a prvky, které kopírovaly průběh konference, ale také vytvářely prostor pro samostatnou práci každého účastníka.

Ten si v notesu zároveň odnesl konkrétní projekt pro příštích 6 měsíců, během kterých je jeho úkolem získané znalosti zavést do praxe.

V této části pracuje zápisník s nejnovějšími poznatky z oblasti pracovních návyků, timemanagementu a sebekoučovacích metod.

Pravdou ovšem zůstává, že ovlivnit zavedení těchto poznatků do praxe může jen každý účastník sám. Naší rolí bylo pomoci mu vytvořit dostatečně kvalitní nástroj, který bude v dnešní elektronické době plnit roli jakéhosi sparring partnera a pomůže mu efektivně řešit posun jemu svěřeného segmentu..



Máte zájem o zápisník na míru vaší konkrétní potřebě?

NAPIŠTE NÁM                                                       NAŠE DALŠÍ REFERENCE